Kasra - Dehkadeh

دانلود جدید ترین نرم افزار

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدید ترین آهنگ ها

فردیس دانلود

دانلود جدید ترین فیلم ها

فردیس

Kasra - Dehkadeh

دانلود : بار

دانلود آلبوم جدید و فوق العاده زیبای کسری به نام دهکده ... به همراه متن آهنگ ها

ترانه : یغماگلرویی - بابک صحرایی - مریم اسدی - کوروش صمیعی - سجاد ایران نژاد

آهنگسازان : مانی رهنما و بابک زرین - تنظیم : علیرضا افکاری - نیکان و مهران خلیلی

 

Mp3 128

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ            Direct Link

 
Bavaram Kon.mp3      
Dehkadeh.mp3      
Havaset Ba Mane Ya Na.mp3      
Hich Vaght Mano Nabakhsh.mp3      
Madar.mp3      
Shak.mp3      
Shegeft.mp3      
Yalda.mp3      

 

متن آهنگ ها

 

متن اشعار آلبوم با تشکر ویژه از follow

دهکده

کاشکی بارون میگرفت و غم از این دهکده میرفت
صبح روشن میرسید و شب ماتم زده میرفت
کاشکی این مردم ساده جشن شادی میگرفتن
کوچه هارو پل میبستن با گل مریم و لادن
کاشکی باز گلای لبخند میشکفت روی لباشون
کاش بوی بارون میپیچید تو کویر رویاهاشون
کاش توی مزرعه بازم بوته ها جوونه میزد
کاشکی عطر یاس و پونه از ته جاده میومد

این کویر و خشکو و خالی یه روزی خونه ما بود
سرتاسر درخت و گل بود جنگلاش بی انتها بود
تو شباش برق ستاره تو روزاش نگاه خورشید
همه خوشحالی میکردیم وقتی که بارون میبارید
مردم آبادی ما اهل مهربونی بودن
همه ساده همه عاشق همه آسمونی بودن
اما حالا خیلی وقته رنگ بارون و ندیدیم
همه تو لاک سکوتن حرفی از هم نشنیدیم

کاشکی بارون میگرفت و
کاشکی بارون میگرفت و
کاشکی بارون میگرفت و
کاشکی بارون میگرفت و غم از این دهکده میرفت

شگفت

شگفت از آینه از عشق و از تصویر روی تو منو
با خود ببر تا مرز ناب عطر بوی تو منو با خود ببر تا پشت یک تصویر وهم انگیز
ببر من را از این شاخه از این بد رنگیه پاییز
صدام کن تو از عشق با تو یه جور بهتری باشم
نذار تو قاب آیینه بازم غرق تمنا شم
نذار از این قرق تا تو همه چیزو بسوزونم
به غیر از درک عشق تو دیگه چیزی نمیدونم
غم دلتنگیه شاخه غم امروز و فردا نیست
درخت از ریشه خشکیده حالا وقت تماشا نیست
غم دلتنگیه شاخه غم امروز و فردا نیست
درخت از ریشه خشکیده حالا وقت تماشا نیست

نمیدونم کدوم طوفان منو گم کرد تو دیروزم
میدونم مثل پروانه به روی شعله میسوزم
نمیخوام آخرین شاخه تو این خزون بد باشم
باید درک شکستن را در آینه بلد باشم
غم دلتنگیه شاخه غم امروز و فردا نیست
درخت از ریشه خشکیده حالا وقت تماشا نیست
صدام کن تو از عشق با تو یه جور بهتری باشم
نذار تو قاب آیینه بازم غرق تمنا شم
نذار از این قرق تا تو همه چیزو بسوزونم
به غیر از درک عشق تو دیگه چیزی نمیدونم
غم دلتنگیه شاخه غم امروز و فردا نیست
درخت از ریشه خشکیده حالا وقت تماشا نیست
غم دلتنگیه شاخه غم امروز و فردا نیست
درخت از ریشه خشکیده حالا وقت تماشا نیست



حواست با منه یا نه 
حواست با منه یا نه شنیدی چی بهت گفتم
برای اینکه عاشق شی دیگه به پات نمیفتم
حواست با منه یا نه من اینجا روبروت هستم
برای داشتنت ای کاش غرورم رو نمیشکستم
ندونستم که بد میشی بفهمی من دوست دارم
حالا هم از خودم از تو هم از این قصه بیزارم
ندونستم تو از سنگی وگرنه دل نمیبستم
دل دریاییمو هرگز به این ساحل نمیبستم

تو اون نیستی که میخواستم میدونم اشتباه کردم
که واسه داشتنت هر شب نشستم هی دعا کردم
دعا کردم که عاشق شی ولی ناب نفهمیدی
بگو این عشق پاکم رو با چه معیاری سنجیدی
حواست با منه یا نه شنیدی چی بهت گفتم
برای اینکه عاشق شی دیگه به پات نمیفتم
حواست با منه یا نه من اینجا روبروت هستم
برای داشتنت ای کاش غرورم رو نمیشکستم
شک

وقتی به من شک میکنی غریبه میشم با خودم
میترسم از اینکه چرا اینهمه عاشقت شدم
وقتی به من شک میکنی راهی به فردام ندارم
نمیدونم کجای شب دتنگیمو جا بذارم
هیچی برام به تلخیه سردی چشمای تو نیست
هیشکی مثل من اینهمه به فکر فردای تو نیست
وقتی به من شک میکنی به مرز پوچی میرسم
وقتی به من شک میکنی با مرگ و شب هم نفسم

دستاتو که حس میکنم دنیایی از آرامشم
میتونم از تمومیه دلهره هام رها بشم
بدون تو ویرون میشم میون بغض لحظه هام
حقیقته احساسمو باور نمیکنی چرا
هیچی برام به تلخیه سردی چشمای تو نیست
هیشکی مثل من اینهمه به فکر فردای تو نیست
وقتی به من شک میکنی به مرز پوچی میرسم
وقتی به من شک میکنی با مرگ و شب هم نفسم

هیچی برام به تلخیه سردی چشمای تو نیست
هیشکی مثل من اینهمه به فکر فردای تو نیست
وقتی به من شک میکنی به مرز پوچی میرسم
وقتی به من شک میکنی با مرگ و شب هم نفسم


هیچوقت منو نبخش

هیچوقت منو نبخش هیچوقت نگام نکن
هیچ اعتنایی به شب گریه هام نکن
هیچوقت منو نبخش باید که بشکنم
من مستحق این هر لحظه مردنم
حیف که بشکنی آینده مال توست
به فکر من نباش این منه شب زده
من از نهایت تاریکیا میام
خورشید عشق تو به دست من نده

چرا گلایه ای به من نمیکنی
وقتی تو این قفس شکنجه میکشی
تو که به پاکیه گلای مریمی
نباید عاشق پاییز من بشی

هیچوقت منو نبخش هیچوقت نگام نکن
هیچ اعتنایی به شب گریه هام نکن
هیچوقت منو نبخش من غرق رفتنم
تو بهت این مسیر باید که بشکنم
حیف که بشکنی آینده مال توست
به فکر من نباش این منه شب زده
من از نهایت تاریکیا میام
خورشید عشق تو به دست من نده



باورم کن 

باورم کن باورم کن توی شب در به درم کن
باورم کن باورم کن از خودت با خبرم کن
باورم کن که دچارم جز تو هم بغضی ندارم
باورم کن تا بمونم لحظه هامو نسوزونم
اگه باورم کنی آینمون تازه میشه
جغد دلتنگی من از رو بوم پر میکشه
اگه باورم کنی خورشید تو دستای منه
لحظه هام رنگین کمون شب قصه روشنه

اگه سردم اگه خسته اگه آینه شکسته
بی صدا نفس بریده با تو هستم تا سپیده
بس که از فاصله گفتم دارم از نفس می افتم
اگه دستاتو نگیرم از پریشونی میمیرم
باورم کن باورم کن توی شب در به درم کن
باورم کن باورم کن از خودت با خبرم کن
باورم کن که دچارم جز تو هم بغضی ندارم
باورم کن تا بمونم لحظه هامو نسوزونم
باورم کن باورم کن

دکلمه 
با صدای یغما گلرویی

اگه سردم اگه خسته اگه آینه شکسته
بی صدا نفس بریده با تو هستم تا سپیده
بس که از فاصله گفتم دارم از نفس می افتم
اگه دستاتو نگیرم از پریشونی میمیرم
باورم کن باورم کن


مادر
نباید باورم میشد تو باید کوچ میکردی
تو با این رفتنت مادر گلامو پوچ میکردی
نباید باورم میشد تو باید ترک میکردی
چقدر این بی کسی سخته تو بودی درک میکردی
من هم اطاعت میکنم تمرین طاقت میکنم دستای مادرانتو به خواب دعوت میکنم
دستاتو میگیرم تو خواب میون دستام نور میشی با اینکه خواهش میکنم آروم آروم دور میشی
بذار باور کنه دنیا که من بی تو یه دیوونم روزا دلشوره میگیرم شبا از گریه ویروونم
هنوزم چادر پاکت به چوب رخت آویزه هنوزم طرح لبخندت برا اینه غم انگیزه

نباید باورم میشد تو باید کوچ میکردی
تو با این رفتنت مادر گلامو پوچ میکردی
نباید باورم میشد تو باید ترک میکردی
چقدر این بی کسی سخته تو بودی درک میکردی
بذار باور کنه دنیا که من بی تو یه دیوونم روزا دلشوره میگیرم شبا از گریه ویروونم
هنوزم چادر پاکت به چوب رخت آویزه هنوزم طرح لبخندت برا اینه غم انگیزه



یلدا

نگو از من گریزونی نگو گلخونه ویروونه
هنوز چشمای این عاشق خرابه بغض پنهونه

شبا رو پس بگیر از من به من خورشید و برگردون
دلم تنگه از این کابوس از این آبادیه ویرون

چقدر سرده بدون تو فضای خالی خونه
تمام حس من بی تو یه دنیا بغض پنهونه
حقیقت داره دلتنگی تو آواریو میریزی
مثل یه فاجعه تلخم باید از من بپرهیزی

جهان سهم تو بانو منو گم کن تو دست باد
که این عاشق به جرم تو شکستو از نفس افتاد

به فریادم برس بانو زیارت باشه تا فردا
طلوعی تازه در پیشه از عمق این شب یلدا

منو تنها نذار با من جهان در تو پدیداره
بخواب آروم عزیز دل بخواب تا شب نفس داره
برای من که ویروونم به غیر از تو چه رویایی
منو تنها نذار خوبم عذابه بی تو تنهایی

-------------===========-------------


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







Shop

http://fardisshop.mizbanshop.com/uploads/1392/02/25/1/fc96d1e5f2.jpg http://fardisshop.mizbanshop.com/uploads/1392/11/15/10/05f85b79c9.jpg
http://fardisdownload.ir/upload/fardisdownlod/image/1%284%29.png http://fardisdownload.ir/upload/fardisdownlod/image/1%284%29.png
http://fardisshop.mizbanshop.com/uploads/1391/09/24/6/9850e072aa.jpg
http://fardisdownload.ir/upload/fardisdownlod/image/1%284%29.png http://fardisdownload.ir/upload/fardisdownlod/image/1%284%29.png
Softwere
Information
افراد آنلاین : online